Qui som?

Una associació d’iniciativa social, sense ànim de lucre, formada per un grup de persones amb diferents inquietuds que ens sentim compromeses amb el món social, i volem, de forma altruista, dedicar part del nostre temps a col·laborar en projectes en aquest àmbit.

L’Associació VAS creu en una societat basada amb els valors i per això s’identifiquem amb una Missió i  una Visió.

MISSIÓ
Som una Associació d’iniciativa social, sense ànim de lucre, formada per un grup de persones amb diferents inquietuds que ens sentim compromeses amb el món social, i volem de forma altruista oferir part del nostre temps a col·laborar en projectes de l’àmbit social.

VISIÓ

Diversificada: Que pugui treballar en diferents projectes i amb diferents problemàtiques/mancances socials i diferents sectors d’edat.

Educativa: La finalitat del servei, és ajudar i/o donar eines a les persones per què es puguin inserir a la societat.

Ètica: Amb un principi de respecte, coherència, solidaritat, cooperació, esforç, dignitat, sostenible, compromís, justícia… com a eixos transversals del nostre tarannà.

Crítica: Amb mecanismes de reflexió continua, per garantir una tasca dinàmica, adaptativa i amb una actitud de denúncia social.

Participativa: Implicació i coresponsabilitat de les persones, comissions i equip dels projectes.

Servei: Estem al servei de les persones en la línia del projecte en el qual intervenim i sota la supervisió contínua del professional responsable.